رادین رادین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

گل پسر قند عسل

بدون عنوان

1390/10/7 21:55
265 بازدید
اشتراک گذاری

 

Birthday Glitter Graphics and Scraps for Orkut, Myspace, Facebook,
 Hi5, Tagged

 

پسر قشنگم ٢ ماهه شد

امروز ٢ ماه از تولد عشق زندگی من و بابا میگذره، صبح برای تزریق واکسن ٢ ماهگی رادین به درمانگاه رفتیم و پهلوون من تقریبا کل روز درد داشت و گریه می کرد . گرچه تحمل گریه هاش واقعا سخته ولی به خاطر سلامتیش تحمل می کنیم .

قراره برای اینکه پسرم وقتی بزرگ شد و این نوشته ها رو خوند بدونه هر ماه چه پیشرفتهای مهمی داشته ماهگرد تولدش کارهای جدیدشو یادداشت کنم :

رادینم در ٢ ماهگی یاد گرفت....

کاملا ارادی بخنده

با صدای بلند بخنده

غریبه و آشنا رو تا حد زیادی تشخیص بده

صدای مامانی و بابایی رو تشخیص بده و بدنبالش بگرده

بعضی حرکات صورت رو تقلید می کنه ( بابایی زبون در میاره رادینی اداشو در میاره‌) زبان

صداهای جدید در میاره اوووو ....قااا ...مَ ...اِ... ( آغاز حرف زدن رادین)

ضمنا پسرم تو ماه دوم زندگیش ابرو درآورد و ختنه هم شد

برات سالهای پر از شادی آرزو می کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

Neda
17 دی 90 13:06
Vaaaaaaaaaaay... Naziiiiiiiiii pesar kuchuluye Azin junam. Kheyli duset daram.
Ye tashakore kheyli asasi ham az maman o babaye azizet ke ba`es shodan az rahe dur betunam bebinamet.



khale neda joon manam doost daram doost 20 saleye mamanamo zoode zood bebinam...
رادین کوچولو
18 دی 90 12:11
واااااااااای پس دیگه مردی شدی رادین خان. منم کم کم داره 2 ماهم میشه. راستی مطالب خیلی جالبی تو وبلاگت نوشتی ممنون
mamane radin
19 دی 90 12:57
سلام آذین جون خوبی؟ قند عسل ما چطوره؟ 2 ماهگیش مبارک باشه. جای من دستشو ببوسید. همیشه شاد و خندان باشید.


مرسی عزیزم روی ماه رادین خوشگله رو می بوسم