رادین رادین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

گل پسر قند عسل

شب یلدا

1390/10/5 21:55
596 بازدید
اشتراک گذاری

اولین شب یلدای رادین

از اون جایی که رسمه شب یلدا بچه ها برن خدمت بزرگترها من و مامان وبابا تصمیم گرفتیم که به جای یک شب یلدا سه شب یلدا داشته باشیم ...

شب اول (28 آذر ) : خونه خودمون

مامان جون دوست داشت از منو هندونه عکس بگیره ولی بابا سر هندونمون رو برید ... این عکس همون روز منه بدون هندونه

 

شب دوم (29 آذر) : خونه بابا مجتبی

 

شب سوم (30 اذر ) : خونه بابا صادق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

جغله کوچولو
6 دی 90 1:19
سلام . وبلاگ خیلی خوبی دارین تبریک میگم.
باعث افتخارمه که در لیست دوستان شما اسم من هم باشه.
خوشحال میشم به وبلاگ من تشریف بیارین.
سلامت موفق و پاینده باشید
www.jegheleh.niniweblog.com


با تشکر از محبتتون جغله به لیست دوستام اضافه شد
parisa
6 دی 90 21:22
radin j0onam t0 k har r0oz kkh0shgaltar mishi...jigaret0o0o0o0


چشمات خوشگل می بینه خاله پریسا
مهری
7 دی 90 13:28
آخــــــــــــــــــــــه جـــــــــــــانم.این عکس مال خونه مانیست ، شب یلدا خونه ما لباسش این نبود ، ها ها ها


اخه این مال روز شب یلداست عمه
elnaz
7 دی 90 14:09
ghorboone lopat beram joojoo mahe dg miyam lopato mikhoram khoshgel


وااااای فرار کردم خاله میخواد منو بخوره
mamane radin
13 دی 90 11:07
سلام. رادین خوشکله ما چطوره؟ ماشالله روز به روز خوشتیپ تر میشه. حتما رادینا دوستای خوبی با هم میشن. جای من عزیزمو ببوس.
golnaz
16 دی 90 12:32
فدات بشم من گوگولیییییییییییییی
رادین کوچولو
18 دی 90 12:13
واییی چه نازه این رادین جووووون


فسقلی شما هم هزار ماشالا خیلی ناز نازیه...