رادین رادین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

گل پسر قند عسل

خبر مهم اولین دندون خوشگلم در اومد

1391/3/13 17:32
581 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بعد از ظهر احساس کردم یه چیز سفید روی لثه رادین ظاهر شده اول توجه نکردم ولی بعد با کمی دقت متوجه شدم که اولین دندون قشنگ رادینم در اومده .... راستش ذوق زده شده بودم و بلافاصله خبر مهم رو به بابا رضا دادم... قربون دندون قشنگ و صورت ماهت برم اینقدر آقایی که  با تحمل درد دندون درآوردن مامان و بابا رو ذره ای اذیت نکردی.... امیدوارم مرواریدهای خوشگلت یکی یکی و بدون درد ظاهر بشن

اولین دندون رادین نیشخند پایین سمت چپ  نیشخند ١٢ خرداد ١٣٩١

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

saba
14 خرداد 91 2:14
مبارک باشه دندون رادین خان عزیزم من اصفهان هستم اتلیه گوش ماهی تو خیابون سپهسالار
parisa
14 خرداد 91 18:49
jigare man.....dand0onaye kh0shgelet m0barak....b0kh0ram man t0ro0o0o0o...
golnoosh
18 خرداد 91 22:49
dandoonat mobarak nini
elnaz
18 خرداد 91 22:56
aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiize delam dandoona khoshgelet mobarak alan miyam mikhoramet ba in axe khoshgelet ghorbooooooooooooonet beram boooooooooooooooooooooos