رادین رادین ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

گل پسر قند عسل

دارم مرد میشم

1391/7/30 23:08
606 بازدید
اشتراک گذاری

یک هفته دیگه من یک ساله میشم تشویق از چند روز پیش مامان و بابا دارن برای جشن تولدم آماده میشن.  قراره پنجشنبه برام جشن تولد بگیرند. عموها داییها خاله ها و عمه هام هم دعوت شدند شما هم تشریف بیارید خوشحال میشم چشمک

 و اما بگم از هنرهایی که تو این یک سال یاد گرفتم:

  • حرف زدن:بابا، به مامانم میگم آیین، به به ،آداده (خاله آزاده)،بق (چراغها رو نشون میدم و میگم بق یعنی برق) ،دد ،ت (توپ) ، بد ( کارهایی که مامانی میگه جیزه ) ، آبه ( آب) ،هاپی (هاپو ) ، پیسی ( پیشی ) و ...
  • شیرین کاریها و بازیهای مورد علاقم :دالی بازی که عاشقشم ، آب بازی و شالاپ شولوپ،گل یا پوچ ، ت بازی ،دیدن سی دی های با نی نی و چرا ، رفتن زیر میز و صندلی و  دد رفتن و...
  • به به های مورد علاقم: انواع سوپهای خوشمزه ،املت ، خیار ،تخمه آفتابگردون زبان ( من 6 تا دندون دارم )

من بهترین و ارزشمندترین هدیه ای بودم که خدای مهربون به مامان و بابام داده خدای خوبم ازت ممنونیم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمیرا،مامان آریامهر
30 مهر 91 23:27
سلام عزیزم ،خدا قند عسلتو حفظ کنه و تولدش پیشاپیش مبارک باشه به مام سر بزن خوشحال میشیم
آداده
1 آبان 91 9:08
مامان یادش رفته بگه که عاشق آهنگ تولدت مبارکی تولد تولد تولدت مبارک گل پسر .....
solmaz.j
10 آبان 91 18:01
ghorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr boonet beram, kheyli jigari, booooooooooooooos